دانشگاه ژنگژو
توسط تیم علم ویرا
17 فروردین 2

دانشگاه ژنگژو (Zhengzhou) + بورسیه‌ و شهریه 2024-2023

دانشگاه ژنگژو (Zhengzhou University) که در زبان عامیانه ژنگدا و به‌اختصار ZZU شناخته می‌شود یک دانشگاه دولتی است که در شهر ژنگژو واقع شده است. هزینه تحصیل در دانشگاه Zhengzhou مقرون‌به‌صرفه بوده و با حدود ۷۳۰۰۰ دانشجو پرجمعیت‌ترین دانشگاه کشور چین به‌حساب می‌آید. مساحت این دانشگاه، آن را به دهمین دانشگاه بزرگ چین بدل کرده است. ابتکار ساخت دانشگاه ژنگژو توسط وزارت آموزش‌وپرورش چین و استان هنان (Henan) با ایده «یک استان یک دانشگاه» ساخته شد و باتوجه‌به پتانسیل بالای آن برای تبدیل‌شدن به یک کرسی معتبر در آموزش عالی به‌خوبی به آن پرداخته شد.برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت تحصیلی به چین و دانشگاه Zhengzhou تا انتهای این مقاله از علم ویرا همراه ما باشید.

دانشگاه ژنگژو Zhengzhou university
ارزیابی دانشگاه تایید وزارت بهداشت ایران
تایید وزارت علوم ایران
سال تاسیس 1956
نوع دانشگاه دولتی
تعداد دانشکده 47
موقعیت دانشگاه شامل 4پردیس و همگی در شهر ژنگژو
رتبه جهانی QS دانشگاه 601-630
رتبه در چین 37
زبان تحصیل چینی / انگلیسی
شعار دانشگاه هیچ چیز برای ذهن مشتاق،سخت نیست
نحوه پذیرش  با سوابق تحصیلی / با مدرک زبان / با شرط معدل / سپری کردن دوره پری مدیکال

 

معرفی دانشگاه ژنگژو چین

دانشگاه ژنگژو چین (Zhengzhou University) یک دانشگاه دولتی با نام اختصاری ZZU است و در شهر ژنگژو استان هنان چین قرار دارد. این دانشگاه در سال ۱۹۵۶ میلادی تأسیس شده و در سال ۲۰۰۰ میلادی با ادغام دانشگاه صنعتی ژنگژو و دانشگاه پزشکی هنان به یک دانشگاه جامع تبدیل شد. این دانشگاه از اعضای “پروژه ۲۱۱ “وزارت آموزش‌وپرورش چین است و هدف از ایجاد این پروژه تبدیل دانشگاه‌های جامع به دانشگاه‌های ملی کلیدی چین بوده است.

پروژه ۲۱۱ اکنون به طرح دانشگاه درجه ۱ دوگانه تغییریافته که هدف این طرح ایجاد دانشگاه‌های نخبه چین و تبدیل آن‌ها به برترین مؤسسات جهان تا سال ۲۰۵۰ میلادی است. لازم است بدانید که دانشگاه ژنگژو دارای ۴ پردیس با مساحت ۱,۰۷۰ هکتار است.

 

رتبه دانشگاه ژنگژو در رنکینگ بین‌المللی

رتبه دانشگاه ژنگژو (Zhengzhou) چین در رنکینگ‌های بین‌المللی

علاوه بر مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه تحصیل در چین از جمله هزینه تحصیل در دانشگاه Zhengzhou این دانشگاه دارای رتبه خوبی در سطح بین‌المللی است. رشته پزشکی دانشگاه ژنگژو در رنکینگ QS در رتبه 378 قرار دارد. همچنین دانشگاه ژنگژو چین بر اساس رنکینگ USNEWS در رتبه 475 دانشگاه‌های دنیا قرار گرفته است. در جدول زیر می‌توانید رتبه این دانشگاه را در رنکینگ‌های بین‌المللی مشاهده نمایید.

سیستم رتبه‌بندی

رتبه
QS

601-630

شانگهای

315-350
CWUR

408

USNEWS

475

رشته‌ های دانشگاه ژنگژو چین

به‌طورکلی تقریباً 12 رشته علمی پایه در دانشگاه Zhengzhou چین وجود دارد که در زمینه‌های حقوق، هنر، علوم مدیریت، علم اقتصاد و فلسفه ارائه می‌شود. نحوه و سیستم آموزشی این دانشگاه به نحوی است که توازن در توسعه وجود دارد. به طوری که دارای 3 رشته تراز اول ساختاری شامل رشته‌های شیمی، مهندسی و علم مواد، علوم پزشکی کلینیکی و 6 رشته کلیدی فناوری شیمی، آسیب شناسی، پاتو فیزیولوژی، شیمی ارگانیک، فیزیک چگال، تاریخ چین باستان و مهندسی فناوری مواد است.

به‌طورکلی دانشگاه ژنگژو ۱۱۷ رشته در مقطع کارشناسی، ۳۵۷ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۲۱۲ رشته در مقطع دکترا دارد. برخی از این رشته‌ها برای هر مقطع به‌صورت جداگانه بیان شده است. رشته‌های دانشگاه ژنگژو در مقطع کارشناسی شامل روان‌شناسی کاربردی، معماری، مهندسی زیست‌پزشکی، بیوتکنولوژی، مهندسی شیمی، پزشکی، مهندسی کامپیوتر، اقتصاد، داروسازی، امور مالی، تاریخ، تجارت، زبان ژاپنی، حقوق و… است.

رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد شامل مهندسی زیست، زیست‌شناسی سلولی، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، ژنتیک، روزنامه‌نگاری، آناتومی و جنین‌شناسی، شیمی بالینی، داروشناسی مولکولی، علوم اعصاب بالینی، پرستاری، آمار و… است.

رشته‌های مقطع دکترا در دانشگاه ژنگژو شامل مهندسی نرم‌افزار، اقتصاد کاربردی، علوم ورزشی، مهندسی عمران، بیوانفورماتیک، ریاضیات پایه، شیمی کاربردی، آناتومی پزشکی، مهندسی هواپیما، باستان‌شناسی، مهندسی مکانیک، فیزیولوژی مولکولی، ایمنی‌شناسی و… است.

با این حساب دانشگاه ژنگژو دارای ۶۸۶ رشته در مقاطع مختلف کارشناسی و تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) است. لازم به ذکر است این دانشگاه ۵۰,۰۰۰ دانشجوی کارشناسی و ۲۲,۰۰۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی دارد.

پذیرش در دانشگاه ژنگژو چین

پذیرش در دانشگاه Zhengzhou چین

هزینه تحصیل در دانشگاه Zhengzhou نسبت به دیگر کشورها مناسب است و تحصیل در دانشگاه ژنگژو به هر ۲ زبان انگلیسی و چینی امکان‌پذیر است. همچنین رشته‌هایی مانند پزشکی، دندان و داروسازی به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند. مدارک کلی لازم برای پذیرش در مقطع کارشناسی دانشگاه ژنگژو چین شامل موارد بیان شده در زیر است:

  • اصل مدرک دیپلم دبیرستان بهمراه اصل ترجمه رسمی
  • سن بین ۱۸ تا ۲۸ سال
  • مدرک زبان انگلیسی برای رشته‌های انگلیسی‌زبان(یا گذراندن دوره پری مدیکال)
  • مدرک زبان چینی برای برخی رشته‌ها
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • CV و رزومه تحصیلی
  • مدارک شناسایی و اطلاعات فردی
  • فرم سلامت جسمانی
  • قبولی در مصاحبه

مدارک کلی لازم برای پذیرش در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه ژنگژو چین شامل موارد بیان شده در زیر است:

  • مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد به‌صورت ترجمه رسمی
  • حداکثر سن ۴۰ سال برای مقطع کارشناسی ارشد و حداکثر سن ۴۵ سال برای مقطع دکترا
  • مدرک زبان انگلیسی برای رشته‌های انگلیسی‌زبان
  • مدرک زبان چینی برای برخی رشته‌ها
  • CV و رزومه تحصیلی
  • کاور لتر مقالات چاپ شده
  • گواهی عدم سوءپیشینه
  • پروپوزال تحقیقاتی برای رشته‌های پژوهشی
  • فرم سلامت جسمانی
  • مصاحبه

مدرک زبان مورد تأیید دانشگاه Zhengzhou چین

به‌طورکلی باید گفت که علاوه بر مناسب‌بودن شرایط تحصیل در چین، مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه تحصیل در دانشگاه Zhengzhou تحصیل در این دانشگاه به هر دو زبان انگلیسی و چینی نیز ممکن است. مدرک زبان موردنیاز برای مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه ژنگژو به شرح زیر هستند:

1. مقطع کارشناسی

زبان موردنیاز برای مقطع کارشناسی در این دانشگاه زبان انگلیسی و زبان چینی است که در ادامه بیان شده است:

  • زبان انگلیسی: لازم است بدانید متقاضیانی که برای رشته‌های انگلیسی‌زبان دانشگاه ژنگژو درخواست می‌دهند باید دارای مدرک آزمون آیلتس حداقل ۶ و یا آزمون تافل حداقل ۸۲ باشند.
  • زبان چینی: متقاضیانی که برای رشته‌های علوم و مهندسی دانشگاه ژنگژو درخواست می‌دهند لازم است دارای مدرک زبان چینی آزمون HSK سطح ۳ و بالاتر باشند. همچنین متقاضیان رشته هنرهای لیبرال لازم است مدرک زبان چینی HSK سطح ۵ و بالاتر داشته باشند. لازم به ذکر است که متقاضیان با سطح زبان پایین‌تر می‌توانند ابتدا برای رشته زبان چینی دانشگاه ژنگژو درخواست دهند. این رشته به مدت ۶ ماه یا ۱ سال طول می‌کشد.

مهاجرت تحصیلی به چین مقطع تحصیلات تکمیلی

2. مقطع تحصیلات تکمیلی

در مقطع تحصیلات تکمیلی نیز می‌توان به زبان انگلیسی و زبان چینی در دانشگاه ژنگژو مشغول تحصیل شد.

  • زبان انگلیسی: به‌خاطر داشته باشید که متقاضیانی که برای رشته‌های انگلیسی‌زبان دانشگاه ژنگژو درخواست می‌دهند، باید دارای مدرک آزمون آیلتس حداقل ۶.۵ و یا آزمون تافل حداقل ۹۰ باشند.
  • زبان چینی: لازم است بدانید که داوطلبانی که برای رشته‌های علوم و مهندسی دانشگاه ژنگژو درخواست می‌دهند باید دارای مدرک زبان چینی HSK سطح ۵ و بالاتر باشند. متقاضیان با سطح زبان پایین‌تر می‌توانند نخست برای رشته زبان چینی دانشگاه ژنگژو درخواست پذیرش دهند.

هزینه تحصیل در دانشگاه Zhengzhou چین

به‌طورکلی باید گفت که هزینه تحصیل در دانشگاه Zhengzhou شامل شهریه، هزینه کتاب، بیمه دانشجویی، هزینه خوابگاه و … است. در زیر می‌توانید میزان شهریه هر مقطع را به طور جداگانه مشاهده نمایید.

 

Program Subject Category Program Instructed in Chinese Program Instructed in English

کالج

دوره کالج زبان چینی

دسته اول

یک ترم با شهریه 7600 یوان

دوره کالج

دسته اول

یک ترم با شهریه 3000 یوان

یک ترم با شهریه 6000 یوان

دوره کالج

دسته دوم

یک ترم با شهریه 9000 یوان

دوره کالج

دسته سوم

یک ترم با شهریه 10000 یوان

دوره

دوره لیسانس

(شامل رشته های پزشکی)

دسته اول

18000 یوان سالانه

23000 یوان سالانه

دسته دوم

20000 یوان سالانه

25000 یوان سالانه

دسته سوم

30000 یوان سالانه

35000 یوان سالانه

کارشناسی ارشد

 

دسته اول

25000 یوان سالانه

30000 یوان سالانه

دسته دوم

27000 یوان سالانه

32000 یوان سالانه

دسته سوم

34000 یوان سالانه

39000 یوان سالانه

دکتری

 

دسته اول

30000 یوان سالانه

35000 یوان سالانه

دسته دوم

38000 یوان سالانه

43000 یوان سالانه

دسته سوم

45000 یوان سالانه

50000 یوان سالانه

رشته های دسته اول : ادبیات، فلسفه، اقتصاد، حقوق، تاریخ، مدیریت

رشته های دسته دوم : علوم، مهندسی، کشاورزی

رشته های دسته سوم : هنر ، شاخه پزشکی (دندانپزشکی، پزشکی)

شهریه داروسازی : 25000 یوان سالانه

برای راحتی شما متقاضی عزیز شهریه ها رو بصورت دلار هم نوشتیم:

  • تحصیل در دوره پری مدیکال شاخه پزشکی 1500 دلار میباشد.
  • مقطع کارشناسی: هزینه تحصیل در دانشگاه ژنگژو در رشته‌های دسته اول برای تحصیل به زبان چینی تقریباً (سالانه) 2450دلار است. همچنین برای تحصیل به زبان انگلیسی (سالانه) 3150 دلار هزینه در بر دارد. این هزینه برای رشته‌های دسته دوم و تحصیل به زبان چینی (سالانه) 2730 دلار، برای تحصیل به زبان انگلیسی (سالانه) 3400 دلار و برای رشته‌های دسته سوم برای تحصیل به زبان چینی (سالانه) 4100 دلار، تحصیل به زبان انگلیسی (سالانه) 4800 دلار را شامل می‌شود.
  • هزینه تحصیل در دانشگاه ژنگژو در مقطع کارشناسی ارشد: هزینه تحصیل در دانشگاه Zhengzhou برای رشته‌های دسته اول و برای تحصیل به زبان چینی (سالانه) 3400 دلار، تحصیل به زبان انگلیسی (سالانه) 4100 دلار، رشته‌های دسته دوم، تحصیل به زبان چینی (سالانه) 3700 دلار، تحصیل به زبان انگلیسی (سالانه) 4400 دلار است. همچنین هزینه تحصیل در این دانشگاه برای رشته‌های دسته سوم و تحصیل به زبان چینی (سالانه) 4650 دلار، تحصیل به زبان انگلیسی (سالانه) 5350 دلار را شامل می‌شود.
  • برای مقطع دکترا و تحصیل در رشته‌های دسته اول دانشگاه ژنگژو برای تحصیل به زبان چینی (سالانه) 4100 دلار، تحصیل به زبان انگلیسی (سالانه) 4800 دلار، رشته‌های دسته دوم و تحصیل به زبان چینی (سالانه) 5200 دلار، تحصیل به زبان انگلیسی (سالانه) 5900 دلار، رشته‌های دسته سوم و تحصیل به زبان چینی (سالانه) 6150  دلار، تحصیل به زبان انگلیسی (سالانه) 6850 دلار هزینه را شامل می‌شود.

هزینه تحصیل در دانشگاه ژنگژو پردیس دانشگاه ژنگژو

پردیس ‌های دانشگاه ژنگژو

لازم است بدانید که دانشگاه ژنگژو چین دارای ۴ پردیس با مساحتی معادل ۱۰۷۰ هکتار است. مساحت پردیس اصلی دانشگاه ۷۹۹ هکتار و در خیابان ساینس (Science)، جادهٔ چانگ چان در شمال غربی شهر ژنگژو واقع شده است. لازم به ذکر است که این پردیس یکی از پردیس‌های زیبای کشور چین است که جهت ساخت آن بیش از ۲ میلیارد یوان هزینه شده است. همچنین اکثر مدارس و دانشکده‌ها در پردیس اصلی واقع شده‌اند.

پردیس شرقی، پردیس سابق دانشگاه علوم پزشکی هنان (Henan) است که در مرکز شهر بین جاده ژانگ یوآن (Zhongyuan) و جاده جیانشی (Jianshe) قرار دارد. به‌خاطر داشته باشید که دوره بالینی تحصیلات پزشکی در این پردیس برگزار می‌شود. درضمن اولین بیمارستان وابسته به دانشگاه ژنگژو با بیش از ۱۰۰۰۰ تخت، بزرگ‌ترین بیمارستان در سطح جهان است. همچنین پردیس جنوبی، پردیس سابق دانشگاه ژنگژو است که در مرکز شهر و در حومهٔ جادهٔ داکسو (Daxue) واقع شده است. پردیس شمالی در واقع پردیس سابق دانشگاه تکنولوژی ژنگژو است که در مرکز شهر در جاده ون هوآ (Wenhua) قرار دارد.

بورسیه ‌های دانشگاه ژنگژو چین

به‌طورکلی باید گفت که دانشگاه ژنگژو به دلیل داشتن امکانات و بورسیه‌های بی‌نظیر یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای مهاجرت تحصیلی به چین است. علاوه بر مناسب‌بودن هزینه تحصیل در دانشگاه Zhengzhou، این دانشگاه تعدادی بورسیه تحصیلی برای حمایت از دانشجویان بین‌المللی در نظر گرفته است. در حقیقت این بورسیه‌ها به شکل کامل و جزئی ارائه می‌شوند. لازم به ذکر است که بورسیه‌های کامل شامل شهریه، هزینه خوابگاه، هزینه‌های پزشکی و کمک‌هزینه زندگی است. درحالی‌که بورسیه جزئی فقط بخش عمده‌ای از شهریه را پوشش می‌دهند. هر یک از این بورسیه‌ها به‌صورت جداگانه در زیر بیان شده است.

1.بورسیه ویژه موسسه علم ویرا برای متقاضیان رشته داروسازی: بورسیه کامل شامل شهریه دانشگاه با شرایط زیر:

  • گذراندن دوره پری مدیکال یا داشتن مدرک زبان آیلتس 6 یا تافل 82
  • معدل بالای 18
  • سن زیر 23

2. بورسیه دولتی چین

یکی از بورسیه‌های ارائه شده توسط دانشگاه ژنگژو بورسیه دولتی چین است. به خاطر داشته باشید که دانشجویان تمام مقاطع می‌توانند برای این بورسیه درخواست دهند. متقاضیان دریافت این بورسیه لازم است در یک رشته به زبان چینی مشغول تحصیل باشند. مهلت درخواست برای اخذ بورسیه دولت چین از ۱ ژانویه تا ۳۰ مارس است. این بورسیه انواع مختلفی دارد که در زیر بیان شده اند:

  • بورسیه دانشگاه چین
  • بورسیه دیوار بزرگ
  • بورسیه AUN
  • بورسیه دوجانبه PIF
  • بورسیه اتحادیه اروپا

بورسیه کنفوسیوس چین

3. بورسیه کنفوسیوس چین

یکی دیگر از بورسیه‌های دانشگاه Zhengzhou بورسیه کنفوسیوس چین است که این بورسیه به دانشجویان کارشناسی ارشد آموزش زبان چینی و دانشجویان دوره یک‌ساله ادبیات چینی تعلق می‌گیرد. برای دریافت این بورسیه لازم است متقاضیان حداقل مدرک زبان HSK سطح ۲ داشته باشند و همچنین تعهد دهند که بعد از فارغ‌التحصیلی به مدت ۵ سال به آموزش زبان چینی بپردازند. زمان درخواست جهت دریافت این بورسیه ماه دسامبر هر سال است.

4. بورسیه دولتی استان هنان (بورسیه محلی چین)

یکی دیگر از بورسیه‌های دانشگاه ژنگژو که به کاهش هزینه تحصیل در دانشگاه Zhengzhou کمک می‌کند بورسیه دولتی استان هنان است. این بورسیه توسط دولت استان هنان به دانشجویان مشغول تحصیل در این استان ارائه می‌گردد. لازم به ذکر است که دانشجویان خارجی تمام مقاطع تحصیلی می‌توانند برای این بورسیه درخواست دهند. همچنین بورسیه دولتی استان هنان یک بورسیه جزئی بوده و بخش عمده‌ای از شهریه دانشجویان را پوشش می‌دهد. به‌خاطر داشته باشید زمان درخواست برای این بورسیه از آخر ژانویه تا ۳۱ می هر سال است.

5. بورسیه رئیس دانشگاه Zhengzhou

بورسیه رئیس دانشگاه ژنگژو به دانشجویان خارجی مقطع دکترا تعلق می‌گیرد و شامل کمک‌هزینه زندگی، هزینه خوابگاه و شهریه کامل مقطع دکترا است. متقاضیان دریافت این بورسیه لازم است حداقل مدرک زبان HSK سطح ۵ و یا مدرک آیلتس حداقل ۶.۵ داشته باشند. به‌خاطر داشته باشید که این بورسیه ۲ بار در سال ارائه می‌شود و زمان درخواست آن اکتبر تا ۱۵ دسامبر و ۱ مارس تا ۱۵ ژوئن است.

6. بورسیه‌های دانشگاهی برای دانشجویان ممتاز بین‌المللی

بورسیه‌های دانشگاهی برای دانشجویان ممتاز بین‌المللی است و به دانشجویان برتر خارجی در تمام مقاطع تحصیلی تعلق می‌گیرد. این بورسیه ۴ نوع دارد که عبارت‌اند از:

  • بورسیه رتبه اول: به متقاضیان عضو ۲ درصد برتر کل دانشجویان تعلق می‌گیرد و مبلغ آن ۱۲,۰۰۰ یوان است.
  • بورسیه رتبه دوم: به متقاضیان عضو ۳ درصد برتر کل دانشجویان تعلق می‌گیرد و مبلغ آن ۸,۰۰۰ یوان است.
  • بورسیه رتبه سوم: به متقاضیان عضو ۵ درصد برتر کل دانشجویان تعلق می‌گیرد و مبلغ آن ۵,۰۰۰ یوان است.
  • بورسیه ویژه: این بورسیه به دانشجویان خارجی دارای دستاورد تحصیلی تعلق می‌گیرد و مبلغ آن ۳,۰۰۰ یوان است.

علاوه بر بورسیه‌های بالا دانشگاه Zhengzhou فاندها و گرنت‌های مختلفی هم به دانشجویان تحصیلات تکمیلی ارائه می‌کند. در حالت کلی یکی از مزایای تحصیل در چین و دانشگاه های آن، ارائه انواع بورسیه‌های تحصیلی به دانشجویان برای کاهش هزینه‌های تحصیل است.

اخذ ویزای دانشجویی چین

اخذ ویزای دانشجویی چین

در صورت ‌پذیرش در دانشگاه Zhengzhou چین در مرحله بعدی نیازمند دریافت ویزای تحصیلی این کشور هستید. مدارک موردنیاز جهت اخذ ویزای دانشجویی چین و تحصیل در چین عبارت‌اند از:

  • پاسپورت معتبر
  • اسناد JW۲۰۲ یا JW۲۰۱ از وزارت آموزش‌وپرورش در چین
  • فرم‌های تکمیل شده در کنسولگری جمهوری خلق چین
  • ۲ عدد عکس ۳.۵*۴.۵ در پس‌زمینه سفید
  • فرم پزشکی و نتیجه منفی HIV
  • مدارک تحصیلی
  • تمکن مالی (6000 دلار)

جمع‌بندی

همان‌طور که می‌دانید خروج از کشور و اشتغال به تحصیل در کشورهای دیگر به یکی از پرطرف‌دارترین موضوعات داغ برای اپلای کردن تبدیل شده است. دانشگاه های چین به دلیل سطح علمی بالایی که دارند می‌توانند مقصد بسیار مناسبی برای آن دسته از داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل دادن در کشورهای دیگر را دارند باشند. دانشگاه ژنگژو در شهر ژنگژو و در بخش مرکزی چین قرار دارد و موقعیت مکانی این دانشگاه بسیار مناسب برای رفت‌وآمد و دسترسی به وسایل نقلیه است.

لازم به ذکر است که دانشجویان دانشگاه Zhengzhou دسترسی هوایی به فرودگاه‌ها و پروازهای چین را دارند و همچنین دو ایستگاه راه‌آهن هم در نزدیکی این دانشگاه واقع شده است. در این مقاله تلاش نمودیم توضیحات جامعی درباره هزینه تحصیل در دانشگاه Zhengzhou و مهاجرت تحصیلی به چین ارائه نماییم امیدواریم که مفید فایده واقع شده باشد. در صورت وجود هر گونه سؤال دراین‌خصوص می‌توانید با ارسال فرم درخواست مشاوره رایگان با مشاوران ما در مؤسسه مهاجرتی علم ویرا در ارتباط باشید.

سوالات :

برای تحصیل در دانشگاه ژنگژو چه شرایطی لازمه؟

معدل کل دبیرستان بالای 16

مدرک زبان آیلتس 6 به بالا یا تافل 82 به بالا

سن زیر 25 سال

دانشگاه ژنگژو برای رشته پزشکی یا دندانپزشکی بورسیه داره؟

نه متاسفانه ولی دانشگاه ژنگژو بورسیه های 3000 تا 18000 یوان به دانشجوهای برتر ارایه میده

هزینه خوابگاه یا اجاره منزل در ژنگژو چقدره؟

هزینه اجاره سوییت 1 نفره ماهانه 1000-1200 یوان و خوابگاه های 2،3 نفره نیز ماهانه 700-800 یوان هست

هزینه زندگی همراه با هزینه خوابگاه در شهر ژنگژو چقدر هست؟

هزینه زندگی دانشجویی متوسط بین 350-450 دلار در ماه هست

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای
برچسب ها
این یک بنر است!

نظرات کاربران

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





مطالب پیشنهادی
با ما در تماس باشید!
آدرس ما:
تهران: نلسون ماندلا (جردن)- کوچه مروارید- پلاک۸- واحد 403
اردبیل: خیابان حافظ – روبروی پارک حافظ – ساختمان امید طبقه دوم
تبریز: بلوار استاد شهریار(چایکنار) – جنب بهزیستی ساختمان۲۲-طبقه اول
مشاهده فهرست

اخذ پذیرش تضمینی از دانشگاه های خصوصی و دولتی ترکیه بدون آزمون