خدمات مهاجرتی چین
توسط تیم علم ویرا
17 فروردین 1

خدمات مهاجرتی چین

کشور چین یکی از کشورهای شرقی آسیا است. این کشور در چندین دهه گذشته رشد اقتصادی بسیار عالی داشته است؛ به طوری که توانسته به دومین قدرت اقتصادی دنیا تبدیل شود. سیستم آموزشی با کیفیت این کشور، باعث شده تا سالانه دانش آموزان و دانشجویان زیادی برای تحصیل به کشور چین سفر کنند. در ادامه به خدمات مهاجرتی چین که ما در ویرا به شما ارائه می‌کنیم، خواهیم پرداخت.

تحصیل در چین فرصت خوبی برای افرادی است که قصد تحصیل با هزینه‌های مناسب در یکی از کشورهای پیشرفته جهان را دارند. از مهم‌ترین مزایای تحصیل در کشور چین، می‌توان به تحصیل به زبان انگلیسی در این کشور اشاره کرد.

خدمات مهاجرتی چین؛ ویزای تحصیلی

هر فرد خارجی برای ورود به کشور چین، نیاز به دریافت ویزای این کشور دارد. در واقع این ویزا اجازه‌ی ورود و خروج فرد به خاک کشور چین است. اگر شما قصد مهاجرت تحصیلی به چین را دارید، باید برای اخذ ویزای تحصیلی چین اقدام کنید. ویزای تحصیلی چین دو نوع است که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.

انواع ویزای تحصیلی

هر فرد خارجی برای ورود به کشور چین، نیاز به دریافت ویزای این کشور دارد. در واقع این ویزا اجازه ی ورود و خروج فرد به خاک کشور چین است. اگر شما قصد مهاجرت تحصیلی به چین را دارید، باید برای اخذ ویزای تحصیلی چین اقدام کنید. ویزای تحصیلی چین دو نوع است که در ادامه هر یک را توضیح خواهیم داد.

X1 visa, study visa in China for more than 180 days

ویزای X1، ویزای تحصیل در چین برای بیش از 180 روز

این ویزا برای دانشجویانی که برای گذراندن دوره تحصیلی و یا دوره‌های آموزشی بلندمدت به چین سفر می‌کنند، صادر می‌شود. اعتبار این ویزا 90 روز بعد از تاریخ صدور است. در واقع دانشجویان طی 90 روز بعد از ورود به کشور چین باید نسبت به دریافت اقامت موقت خود، اقدام کنند.

ویزای X2، ویزای تحصیل در چین برای کمتر از 180 روز

این ویزا برای دانشجویانی که برای گذراندن دوره تحصیلی و یا کلاس‌های کوتاه مدت به چین سفر می‌کنند، صادر می‌شود. اعتبار این ویزا نیز 90 روز بعد از تاریخ صدور آن است.

اگر مایل به تحصیل در چین هستید، می توانید با مشاوران مجرب موسسه علم ویرا در ارتباط باشید. مشاوران ما اطلاعات کافی و لازم را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند. اخذ ویزای تحصیلی یکی از خدمات مهاجرتی چین از طرف مؤسسه ویرا است.

مدارک اولیه برای دریافت ویزای چین

برای دریافت ویزای چین، باید با مراجعه به سفارت چین، بسته به درخواست خود مدارک لازم را ارائه دهید. به طور کلی، این مدارک شامل موارد زیر هستند:

  • ترجمه رسمی مدارک و ریز نمرات تحصیلی
  • مدرک زبان
  • توصیه‌نامه
  • انگیزه‌نامه
  • رزومه و برنامه تحصیلی
  • پرینت وقت سفارت
  • پرینت نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر
  • نامه تمکن مالی

hotel reservation

خدمات مهاجرتی چین؛ رزرو هتل

شهر پکن پایتخت کشور چین است و از شهرهای بسیار بزرگ در این کشور محسوب می‌شود. این شهر مرکز فرهنگی و تحصیلاتی کشور چین است. اتباع خارجی که با هدف تحصیل به چین مهاجرت می‌کنند، اکثرا شهر پکن را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. شهر پکن در بخش شمال شرقی کشور چین قرار دارد. جمعیت این شهر در حدود 19 میلیون نفر اعلام شده است. با توجه به این که سالانه حجم عظیمی از گردشگران به این شهر سفر می‌کنند، هتل‌های آن از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

یکی دیگر از خدمات مهاجرتی که ما در علم ویرا به متقاضیان مهاجرت به چین ارائه می‌کنیم، رزرو هتل است. ما برای شما بهترین هتل‌ها را رزرو خواهیم کرد. در نتیجه، اگر لازم باشد شما به هر دلیلی مدتی را در این کشور بمانید دغدغه جا و مکان نخواهید داشت. بهتر است قبل از رفتن به چین با تعدادی از بهترین هتل‌های چین آشنا شوید.

هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ (JW Marriott Hotel Beijing)

هتل جی دبلیو ماریوت بیجینگ از هتل های لوکس و مجلل شهر پکن است. این هتل به معنای واقعی باشکوه است. سبک طراحی آن از معماری شرقی الهام گرفته است. این هتل 5 ستاره بوده و دارای 588 اتاق است. در مورد موقعیت جغرافیایی هتل باید گفت که تا خیابان وان فوجینگ و میدان تیان آن من، کمتر از 20 دقیقه پیاده روی است. همچنین، ایستگاه مترو نیز در نزدیکی آن قرار دارد و تردد را برای گردشگران راحت کرده است.

هتل گرند میلنیوم بیجینگ (Grand Millennium Beijing)

هتل گرند میلنیوم در منطقه چائویانگ پکن واقع شده است. این ختل به واسطه‌ی ارائه خدمات بی‌نظیر و سطح بالا و امکانات عالی آن مشهور است. این هتل برترین سطح آسایش را برای کلیه مهمانان خود فراهم می‌کند. این هتل 5 ستاره بوده و دارای 521 اتاق است.

هتل سان ورد داینستی بیجینگ (Sunworld Dynasty Hotel Beijing)

هتل سان ورد داینستی بیجینگ در سال 1990 در قلب شهر پکن و در خیابان وانگ فوجینگ احداث و در سال 2008 بازسازی شد. این هتل با امکانات بی‌نظیری که ارائه می‌دهد، به طرز شگفت‌انگیزی رضایت هر نوع سلیقه را جلب می‌کند. در نتیجه، سفری دلچسب و رویایی را برای مهمانان خود فراهم خواهد کرد. این هتل 5 ستاره بوده و دارای 395 اتاق است.

book a ticket

خدمات مهاجرتی چین؛ رزرو بلیط

شهر پکن 3 فرودگاه بین‌المللی پکن، نانیوان و داکسینگ را دارد. اکثر پروازهای تهران_پکن به مقصد فرودگاه بین المللی پکن انجام می‌گیرد. فرودگاه بین‌المللی پکن حدود 30 کیلومتر با مرکز شهر یعنی میدان تیان آن من فاصله دارد. این مسافت به وسیله‌ی تاکسی به مدت 40 دقیقه طی می‌شود. پرواز مستقیم تهران به پکن یا برعکس، حدود 6 ساعت طول می‌کشد.

ما در موسسه مهاجرتی علم ویرا بلیط رفت و برگشت به کشور چین را برای متقاضیان خود فراهم می‌کنیم. رزرو بلیط برای متقاضیان یکی از خدمات مهاجرتی چین از طرف موسسه علم ویرا است.

خدمات مهاجرتی چین؛ رزرو ترانسفر

رزرو ترانسفر بخش جدایی‌ناپذیر خدمات مهاجرتی چین برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی به چین از سمت موسسه علم ویرا است. ما در ویرا سعی داریم با ارائه خدمات مهاجرتی مختلف از جمله رزرو ترانسفر، انتقالی راحت و کارآمد از فرودگاه به هتل یا بالعکس را برای شما رقم بزنیم. در نتیجه، شما با خدمات ترانسفر بدون اتلاف وقت در صف تاکسی، اتوبوس و مترو به مقصدتان خواهید رسید.

خدمات مهاجرتی چین؛ پرداخت شهریه

یکی از مهم‌ترین نکات، برای کسانی که تصمیم به تحصیل در خارج از کشور را دارند، هزینه‌های تحصیل و شهریه‌ی دانشگاه است. شهریه دانشگاه‌های چین به نسبت دیگر کشورها کمتر است. البته هزینه تحصیل بسته به دانشگاه مورد نظر، مقطع تحصیلی و رشته تحصیلی، متفاوت است.

یکی از خدمات مهاجرتی چین که ما در موسسه ویرا به متقاضیان ارائه می‌کنیم، پرداخت شهریه است. بنابراین، شما درگیر مشکلات بانکی و تبدیل ارز نخواهید شد.

سخن آخر

کشور چین در منطقه شرقی آسیا قرار دارد. این کشور با کشورهای متعددی هم جوار است. به عنوان مثال، چین با کشورهای کره شمالی، روسیه، قزاقستان و پاکستان هم مرز است. از طرفی با کشورهای کره جنوبی، ژاپن، مالزی و اندونزی نیز مرز آبی دارد.

در این مقاله به تعدادی از خدمات مهاجرتی چین از طرف موسسه علم ویرا اشاره کردیم. انتخاب مشاوری که بتواند بهترین و راحت‌ترین مسیر را به شما نشان دهد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تیم مشاوران موسسه مهاجرتی علم ویرا شما را در امر مهاجرت تحصیلی یاری خواهند کرد. شما عزیزان می‌توانید با شماره‌ی 09142941348 تماس بگیرید و از راهنمایی های مشاوران متخصص ما استفاده کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب ها
این یک بنر است!

نظرات کاربران

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





مطالب پیشنهادی
با ما در تماس باشید!
آدرس ما:
تهران: نلسون ماندلا (جردن)- کوچه مروارید- پلاک۸- واحد 403
اردبیل: خیابان حافظ – روبروی پارک حافظ – ساختمان امید طبقه دوم
تبریز: بلوار استاد شهریار(چایکنار) – جنب بهزیستی ساختمان۲۲-طبقه اول
مشاهده فهرست

اخذ پذیرش تضمینی از دانشگاه های خصوصی و دولتی ترکیه بدون آزمون