خدمات مهاجرتی روسیه
توسط تیم علم ویرا
13 شهریور 0

خدمات مهاجرتی روسیه؛ از دریافت ویزای تحصیلی تا رزرو بلیط

خدمات مهاجرتی روسیه چیست؟ کشور روسیه، بازمانده ای مقتدر پس از فروپاشی شوروی سابق، پهناورترین کشور جهان و نهمین کشور پرجمعیت دنیا است. بخشی از این سرزمین وسیع در آسیای شمالی و بخشی از آن در اروپای شرقی قرار گرفته است. روسیه با 14 کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی مشترک دارد. کرانه های ساحلی آن به اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی و نیز به دریای خزر، دریای سیاه و دریای بالتیک می رسد.

شرایط اقتصادی و سیاسی روسیه به ثبات مشخصی رسیده و امنیت مالی در فعالیت های اقتصادی آن دیده می شود. تنوع فرهنگی این سرزمین باستانی، کشور روسیه را به یکی از رنگارنگ ترین کشورهای جهان تبدیل کرده است. تاریخ پرفراز و نشیب و تنوع آب و هوایی و جغرافیایی، جاذبه های تاریخی و طبیعت گردی فراوانی را در روسیه رقم زده و علاوه بر صنعت گردشگری، مهاجرت به کشور روسیه را با استقبال خوبی مواجه کرده است.

 با این که زبان رسمی کشور روسیه، زبان روسی اعلام شده است؛ اما 27 زبان رسمی دیگر نیز در جمهوری ها و مناطق خودگردان آن به کار گرفته می شود. به‌طور کلی، کشور روسیه شامل 83 واحد فدرال و 21 جمهوری خودگردان می شود که هر یک قوانین خاص خود را برای اداره کشور و همچنین جذب مهاجر دارند. بنابراین، پیش از هر گونه اقدامی برای دریافت اقامت روسیه باید به قوانین شهر و منطقه مورد نظر توجه داشت. وسعت خاکی این کشور باعث شده تا 9 منطقه زمانی در کشور روسیه ایجاد شود. در طول مراحل درخواست مهاجرت به کشور روسیه توجه به این موضوع را فراموش نکنید.

در ادامه به خدمات مهاجرتی ترکیه که ما در ویرا به شما ارائه می‌کنیم خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

خدمات مهاجرتی روسیه؛ ویزای تحصیلی

همانطور که برای سفر و تفریح در یک کشور خارجی، ملزم به اخذ یک ویزای توریستی هستید، برای مهاجرت تحصیلی نیز نیاز به دریافت یک مجوز ورود و یا همان ویزای تحصیلی خواهید داشت. با این تفاوت که مجوز تحصیلی، خود به تنهایی کافی نبوده و نیازمند یک مدرک مکمل دیگر به اسم نامه پذیرش تحصیلی دانشگاه است. دریافت ویزای تحصیلی یکی از خدمات مهاجرتی روسیه می باشد که ما در علم ویرا به شما ارائه می دهیم.

Study visa

در حالت کلی، روند دریافت ویزای تحصیلی از هر کشوری شامل مراحل زیر می شود:

1. ابتدا باید به وب سایت کارگزاری خدمات ویزا و یا سفارت مراجعه کرده و یک وقت سفارت رزرو کنید.

2. سپس باید مدارکی را آماده کرده و در موعد مقرر به صورت حضوری و یا اینترنتی به کنسولگری ارائه دهید. این مدارک شامل موارد زیر است:

  • ترجمه رسمی مدارک و ریز نمرات تحصیلی
  • مدرک زبان
  • توصیه نامه
  • انگیزه نامه
  • رزومه و برنامه تحصیلی
  • پرینت وقت سفارت
  • پرینت نامه پذیرش
  • نامه تمکن مالی

3. معمولا با تحویل مدارک و پرداخت هزینه ویزا، سوالات کوتاهی از متقاضی در قالب یک مصاحبه ویزای تحصیلی پرسیده می شود.

این سوالات حول محور مواردی نظیر هدف از ادامه تحصیل، انتخاب دانشگاه و کشور مورد نظر و برنامه های کاری، تحصیلی و زندگی در کشور مقصد خواهد بود و نیاز به آمادگی کامل دانشجو دارد.

4. در نهایت، با انجام تمامی این مراحل، فرد باید برای حداقل 30 روز کاری منتظر باشد تا پرونده وی توسط سفارت مورد ارزیابی قرار گیرد.

5. به طور معمول، جواب موافقت با درخواست ویزای تحصیلی و یا ریجکت ویزا به صورت اینترنتی و از طریق ایمیل به فرد اطلاع داده می شود.

6. در صورت موافقت با درخواست ویزا، شما باید با در دست داشتن پاسپورت و پرینت جواب ویزا به محل سفارت رفته و برچسب ویزای خود را دریافت کنید.

تیم مهاجرتی ویرا خدمات لازم را جهت تسهیل روند دریافت ویزای تحصیلی به شما ارائه می دهد. شما با کمک تیم علم ویرا در کوتاه ترین زمان ممکن ویزای تحصیلی خود را بدون دردسر دریافت خواهید کرد.

hotel reservation

خدمات مهاجرتی روسیه؛ رزرو هتل

رزرو هتل و انتخاب یک محل مناسب برای اقامت در سفر همواره یکی از اصلی ترین دغدغه های مسافران بوده است. برای انتخاب یک هتل عالی جهت اقامت در شهر و کشور مورد نظر، لازم است فاکتورهای متعددی را در نظر داشته باشید. جدا از قیمت هتل که نکته بسیار حائز اهمیتی است، امکانات رفاهی و خدمات هتل نیز باید به گونه ای باشد تا نهایت لذت را از سفرتان ببرید.

رزرو هتل در کشور روسیه یکی دیگر از خدمات مهاجرتی روسیه در علم ویرا است. اگر در سفرهای قبل از مهاجرت تحصیلی نیاز به ماندن متقاضی در  روسیه باشد، موسسه مهاجرتی علم ویرا بهترین هتل را برای فرد رزرو خواهد کرد. در ادامه تعدادی از هتل های روسیه را معرفی خواهیم کرد.

هتل متروپل مسکو (Metropol Hotel Moscow)

این هتل تاریخی در قلب مسکو و در کنار ساختمان تئاتر بوشوی قرار دارد. این هتل که در بین سال های 1898 و 1903 میلادی در پایتخت روسیه ساخته شده است با پیاده روی تا کاخ کرملین و میدان سرخ تنها 3 دقیقه فاصله دارد. هتل متروپل مسکو 5 ستاره است و دارای 338 اتاق با امکانات رفاهی کامل می باشد.

هتل ریتز کارلتون مسکو (The Ritz-Carlton Hotel Moscow)

هتل ریتز کارلتون با مرکز خرید بزرگ گوم «GUM» که یکی از مهم ترین مراکز خرید روسیه است و همچنین تئاتر بالشوی، تنها 3 دقیقه فاصله دارد. همچنین، این هتل مجلل و زیبا در مجاورت میدان سرخ و در نزدیکی کاخ مرلین قرار دارد. امکانات رفاهی این هتل 5 ستاره، فوق العاده عالی و زبانزد است.

هتل هالیدی این مسکو (Holiday Inn Moscow Sokolniki)

این هتل زیبا و 4 ستاره یکی از هتل های مجلل مسکو است و دارای 523 اتاق می باشد. هتل هالیدی این مسکو در کنار پارک Sokolniki قرار گرفته و به راحتی به ایستگاه مترو دسترسی دارد. اتاق های این هتل با طراحی جدید و منحصر  به فردی دیزاین شده است و تمامی امکانات رفاهی را دارا می باشند.

خدمات مهاجرتی روسیه؛ رزرو بلیط

برای سفر به روسیه می توان از پروازهای مستقیم هوایی استفاده کرد. جهت مسافرت هوایی به مقصد مسکو از تهران و یا اصفهان لازم است بلیط مسکو را تهیه کنید.

  • طول پرواز برای مسکو از مبدا تهران 3 ساعت و 35 دقیقه است.
  • طول پرواز برای مسکو از مبدا اصفهان 3 ساعت 59 دقیقه است.

همچنین پرواز به سنت پترزبورگ از شهرهای تهران، اصفهان، اهواز و شیراز امکان پذیر می باشد.

  • طول پرواز از تهران به سنت پترزبورگ 7 ساعت و 5 دقیقه است.
  • طول پرواز از اصفهان به سنت پترزبورگ 9 ساعت و 50 دقیقه است.
  • طول پرواز از شیراز به سنت پترزبورگ 9 ساعت 25 دقیقه است.

این موضوع را در نظر داشته باشید که طول مدت پروازها بسته به آب و هوا یا مسیر های هوایی ممکن است متغیر باشد.

یکی دیگر از خدمات مهاجرتی روسیه که ما به متقاضیان مهاجرت به این کشور ارائه می کنیم، رزرو بلیط است. ما در موسسه علم ویرا بلیط رفتن شما به روسیه را تهیه می کنیم. درنتیجه، دغدغه ای برای تهیه‌ی بلیط نخواهید داشت.

خدمات مهاجرتی روسیه؛ رزرو ترانسفر

رزرو ترانسفر بخش جدایی ناپذیر خدمات مهاجرتی روسیه برای افرادی است که از سمت موسسه علم ویرا قصد مهاجرت تحصیلی به روسیه را دارند. ما در ویرا سعی داریم با ارائه خدمات مهاجرتی مختلف از جمله رزرو ترانفسر، شما یک انتقال راحت و کارآمد از فرودگاه به هتل یا بالعکس داشته باشید. با خدمات ترانسفر بدون اتلاف وقت در صف تاکسی، اتوبوس و مترو به مقصد می رسید.

خدمات مهاجرتی روسیه؛ گشت شهری

دو شهر مسکو و سنت پترزبورگ از برترین شهرهای توریستی این سرزمین پهناور هستند که تنوع فرهنگی و سنت های مختلف در این دو شهر نمایانگر فرهنگ کشور روسیه است. از همین رو یکی از خدمات مهاجرتی روسیه که در علم ویرا به مراجعین مهاجرت به این کشور ارائه می شود، گشت شهری است. ما در موسسه مجموعه تورهای گردشگری را برای شما عزیزان فراهم خواهیم کرد تا بتوانید به راحتی  از دیدنی های جذاب این کشور لذت ببرید و با آن ها آشنا شوید.

خدمات مهاجرتی روسیه؛ پرداخت شهریه

برای کسانی که تصمیم به تحصیل در خارج از کشور را دارند یکی از نکات مهم، هزینه های تحصیل و شهریه دانشگاه است. قیمت دانشگاه های روسیه از دیگر کشورهای اروپایی پایین تر می باشد. البته هزینه تحصیل بسته به دانشگاه مورد نظر، مقطع تحصیلی و رشته تحصیلی متفاوت است.

یکی از خدمات مهاجرتی روسیه که ما در موسسه ویرا به متقاضیان ارائه می کنیم، پرداخت شهریه است. بنابراین شما دیگر درگیر مشکلات بانکی و تبدیل ارز نخواهید شد.

سخن آخر

کیفیت بالای بعضی از دانشگاه های روسیه به همراه قیمت مناسب زندگی و تحصیل در این کشور باعث شده است که روسیه در مقام اول مهاجرت تحصیلی برای ایرانیان قرار گیرد. همچنین، کشور روسیه به واسطه امکانات مناسب و کافی، فرصت های تحقیقاتی بیشماری را برای دانشجویان فراهم می کند.

مشاوران تخصصی موسسه مهاجرتی علم ویرا برای مهاجرت تحصیلی به این کشور همراه شما خواهند بود. شما می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان با شماره 09142941348 تماس بگیرید. همچنین می توانید از طریق راه‌های ارتباطی که در سایت است با مشاوران ویرا در ارتباط باشید. کارشناسان ویرا به صورت تمام وقت در خدمت شما عزیزان خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب ها
این یک بنر است!

نظرات کاربران

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





مطالب پیشنهادی
با ما در تماس باشید!
آدرس ما:
تهران: نلسون ماندلا (جردن)- کوچه مروارید- پلاک۸- واحد 403
اردبیل: خیابان حافظ – روبروی پارک حافظ – ساختمان امید طبقه دوم
تبریز: بلوار استاد شهریار(چایکنار) – جنب بهزیستی ساختمان۲۲-طبقه اول
مشاهده فهرست

اخذ پذیرش تضمینی از دانشگاه های خصوصی و دولتی ترکیه بدون آزمون