خدمات مهاجرتی آذربایجان
توسط تیم علم ویرا
19 فروردین 1

خدمات مهاجرتی آذربایجان

کشور آذربایجان در سال‌های اخیر برای انواع مهاجرت و یا سفر مورد توجه بسیاری از ایرانیان قرار گرفته است. از دلایل محبوبیت آن می‌توان به نزدیکی به ایران، هزینه‌های پایین و فرهنگ و مذهب مشابه اشاره کرد. دین بیشتر مردم آذربایجان اسلام بوده و تا میزان زیادی به زبان فارسی تسلط دارند. در ادامه خدمات مهاجرتی آذربایجان را که ما در مؤسسه برای مراجعین خود فراهم می‌کنیم مرور خواهیم کرد.

ویزای آذربایجان

لازمه‌ی ورود به خاک این کشور دریافت ویزای آذربایجان است. ویزا با توجه به هدف هر فرد و مدت زمانی که قصد دارد در آذربایجان بماند متفاوت است. در ادامه انواع ویزای متقاضی را بر اساس هدف فرد بررسی خواهیم کرد.

ویزای کاری

یکی دیگر از موارد دریافت ویزا مربوط به کسب و کار در آذربایجان است. ویزای کاری در این کشور برای افرادی که مورد توجه کارفرمایی در آذربایجان قرار گرفته‌ باشند صادر خواهد شد. در صورتی که متقاضی دارای مدرک کاری و سابقه‌ی تحصیلی قو‌ی باشد پروسه‌ی دریافت ویزا بسیار ساده‌تر خواهد بود.

ویزای ازدواج

دریافت اقامت آذربایجان از طریق ازدواج یکی از ساده‌ترین راه‌های مهاجرت است. زمانی که تبعه‌ی خارجی با تبعه‌ی آذربایجان ازدواج ‌کند ویزای ازدواج برای او صادر می‌شود. پس از گذشت دو تا سه سال فرد می‌تواند برای أخذ اقامت آذربایجان اقدام کند.

ویزای تحصیلی

همان طور که اشاره کردیم آذربایجان یکی از مقاصد محبوب دانشجویان برای مهاجرت است. دانشجویان برای دریافت ویزای آذربایجان باید مدارک دوره‌ها و مقاطع تحصیلی پیشین خود را تحویل دهند. تیم مهاجرتی ویرا خدمات لازم را برای تسهیل روند دریافت ویزای تحصیلی به شما ارائه می‌کند. شما با کمک تیم ویرا در کوتاه‌ترین مدت زمان ممکن ویزای تحصیلی خود را بدون دردسر دریافت خواهید کرد. این تنها یکی از خدمات مهاجرتی آذربایجان است که ما به شما ارائه می‌کنیم.

ویزای سرمایه‌گذاری

این ویزا برای کسانی صادر می‌شود که با هدف یک طرح بیزنسی و راه‌اندازی کسب و کار وارد آذربایجان می‌شوند. ویزای کسب و کار به صورت دوره‌ای و در صورت گردش مالی زیاد و مهم تمدید خواهد شد.

ویزای توریستی

مورد آخر ویزای توریستی می‌باشد. همانطور که از اسم آن مشخص است به افرادی که با هدف گردشگری به آذربایجان می‌روند صادر می‌شود.

لازم به ذکر است که مؤسسه‌ی ویرا در حاضر تنها خدمات مربوط به دریافت ویزای تحصیلی را به شما عزیزان ارائه می‌کند. در آینده‌ای نه چندان دور ما با گسترش خدمات مهاجرتی آذربایجان خود انواع ویزا را به شما ارائه خواهیم کرد.

ویزای آذربایجان بر اساس تعداد دفعات مجاز برای رفت و آمد در این کشور نیز متفاوت است. انواع ویزا بر این اساس عبارتند از:

tourist visa

 

ویزای سینگل (یک بار ورود)

با داشتن ویزای سینگل تنها یک بار اجازه‌ی ورود و خروج به آذربایجان را دارید. این ویزا به مدت 90 روز اعتبار دارد. در صورتی که ویزای شما از نظر زمانی اعتبار داشته باشد اما از آن استفاده کرده باشید دیگر قابل استفاده نیست. با یک بار ورود به آذربایجان اجازه‌ی 30 روز اقامت را در این کشور خواهید داشت. این ویزا برای کسانی که با اهداف تجاری، علمی آموزشی، توریستی، کار و پزشکی قصد ورود به آذربایجان را دارند صادر می‌شود. این ویزا در حال حاضر توسط مؤسسه ارائه نمی‌شود. در صورت گسترش خدمات مهاجرتی آذربایجان خدمات لازم برای دریافت ویزای سینگل را نییز به شما ارائه خواهیم کرد.

ویزای مالتیپل (چند بار ورود)

مدت زمان اعتبار این ویزا حداکثر 2 سال است. صاحب آن در طول زمان اعتبار این ویزا می‌تواند به دفعات متعدد در خاک آذربایجان رفت و آمد کند.

ویزای ترانزیت (یک الی دو بار)

این ویزا برای افرادی صادر می‌شود که به قصد رفتن به کشوری دیگر باید از خاک آذربایجان عبور کنند. مدت زمان اعتبار این ویزا از تاریخ صدور حداکثر 30 روز است. صاحبان ویزای ترانزیت حداکثر 5 روز اجازه‌ی اقامت در آذربایجان را دارند. میزان اقامت صاحب این ویزا بر اساس نوع وسیله‌ی نقلیه‌ای که انتخاب کرده (زمینی، هوایی، دریایی و ریلی) مشخص می‌شود. در حال حاضر ویزای ترانزیت توسط ما در مؤسسه ارائه نمی‌شود.

دریافت ویزای آذربایجان

برای دریافت مجوز ورود ابتدا باید کشور آذربایجان فرم درخواست متقاضی را تأیید کند. پس از این مرحله فرد مدارک لازم را ارائه می‌کند. لازم به ذکر است که بر اساس هدف دریافت ویزا، شرایط و مدارک هر فرد با دیگری متفاوت است. همانطور که قبلا ذکر شد تسهیل مراحل دریافت ویزای تحصیلی یکی از خدمات مهاجرت آذربایجان است که مؤسسه ارائه می‌کند.

خدمات مهاجرتی آذربایجان؛ هتل‌های آذربایجان

آذربایجان و به ویژه شهر باکو دارای هتل‌های جذابی با بهترین امکانات است. هتل‌ها یکی از بهترین خدمات مهاجرتی آذربایجان می‌باشند. هتل‌های این کشور سرویس و برنامه‌های متنوعی برگزار می‌کنند. در ادامه تعدادی از این هتل‌ها را معرفی خواهیم کرد.

هتل هیلتون باکو

این هتل در زمره‌ی برترین و مجهزترین هتل‌های باکو می‌باشد. هتل هیلتون پنج ستاره دارد. استخر، باشگاه و مرکز ماساژ درمانی و تناسب اندام تنها گوشه‌‌ای از امکانات این هتل می‌باشد. به علاوه می‌توانید در طول اقامت اتاق خود را با نمای دریا رزرو کنید.

 هتل قفقاز باکوسیتی

هتل قفقاز در مرکز باکو واقع شده است. این هتل به صورت تمام شیشه طراحی شده و ظاهری مدرن و لوکس دارد. به علاوه دکوراسیون اتاق‌های این هتل به سبک کلاسیک و به رنگ قهوه‌ای ساخته شده‌اند. این هتل جذاب در ۴ کیلومتری ایستگاه متروی مرکزی باکو واقع شده و تنها ۳ کیلومتر از دریای خزر فاصله دارد.

Dozdagh Hotel

هتل دوزداغ

این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌های نخجوان می‌باشد. هتل دوزداغ در مجاورت کوه‌های نمکی واقع شده است. این هتل دارای مراکز درمانی نظیر مرکز فیزیوتراپی و آسم تراپی می‌باشد. به علاوه خدمات و امکاناتی نظیر پارک آبی، استخرهای سرپوشیده و روباز و زمین‌های تنیس به مسافران خود ارائه می‌کند.

رزرو هتل در این کشور یکی دیگر از خدمات مهاجرتی آذربایجان است. در صورتی که قبل از مهاجرت لازم به ماندن متقاضی در آذربایجان باشد مؤسسه‌ی مهاجرتی ویرا لوکس‌ترین هتل‌ها را برای فرد رزرو خواهد کرد.

رزرو بلیط

یکی از خدمات مهاجرتی آذربایجان رزرو بلیط است. سفر به آذربایجان از راه‌های زمینی و هوایی امکان پذیر است. مسافران می‌توانند برای رفتن به این کشور هواپیما، قطار و یا اتوبوس را انتخاب کنند. ما در مؤسسه‌ی ویرا بلیط رفت به کشور آذربایجان را برای متقاضیان خود رزرو خواهیم کرد.

رزرو ترانسفر خدمات مهاجرتی آذربایجان

یکی دیگر از خدمات مهاجرت آذربایجان که ما در مؤسسه‌ی ویرا به شما ارائه می‌کنیم ترانسفر است. شما زمانی که برای اولین وارد آذربایجان می‌شوید با جایی آشنایی ندارید. ما شما را تا محل اسکان و یا دانشگاه ترانسفر خواهیم کرد. در نتیجه دیگر نگرانی جابه‌جایی برای اولین بار در این کشور را نخواهید داشت.

گشت شهری

کشور آذربایجان جاهای دیدنی‌ جذابی دارد. یکی دیگر از خدمات مهاجرتی آذربایجان که در مؤسسه در اختیار مراجعین می‌گذارد، گشت شهری است. مجموعه‌ی ویرا تورها و امکاناتی ویژه برای گشت در شهرهای آذربایجان را به متقاضیان خود ارائه می‌کند. برخی از مکان‌های دیدنی آذربایجان که حین گشت شهری از آن ها دیدن خواهید کرد عبارتند از:

قلعه دختر (برج دختر)

نام قلعه دختر به آذری، قیزقالاسی است. این قلعه یکی از دیدنی‌ترین جاهای دیدنی شهر باکو می‌باشد. به علاوه برج دختر در فهرست میراث جهانی یونسکو جای گرفته است. این بنا در گذشته عبادتگاهی برای زرتشتیان بوده است.

 مقبره حسین جاوید

این مقبره در شهر آذربایجان واقع شده و به واسطه‌ی ارزش معنوی، از نظر هنری و معماری ارزش بالایی دارد. مقبره حسین جاوید در شهر نخجوان آذربایجان قرار گرفته است. معماری این بنا به سبک معماری عجمی می‌باشد.

 کاخ شروان‌ شاهان (کاخ شیروان شاه)

سال 2000 میلادی این کاخ در فهرست میراث جهانی یونسکو جای گرفت. کاخ شروان شاهان در شهر باکو واقع شده است. مجموعه کاخ شروان علاوه بر بنای اصلی شامل دیوان‌خانه، آرامگاه شیروان ‌شاهان، مسجد شاه و حمام کاخ می‌باشد.

پرداخت شهریه خدمات مهاجرتی آذربایجان

هزینه تحصیل در کشور آذربایجان بین 1000 تا 4000 دلار است. البته با توجه به نوع رشته و دانشگاه این هزینه متغیر می‌باشد. یکی دیگر از خدمات آذربایجان که ما در مؤسسه ویرا به شما عزیزان ارائه می‌کنیم پرداخت شهریه است. موسسه ویرا تبدیل ارزی را انجام و شهریه شما را پرداخت می کند. به این صورت شما نیاز به یافتن صراف مطمئن و گذراندن سایر مراحل نخواهید داشت.

خدمات مهاجرتی آذربایجان؛ اجاره‌ خودرو

برای اجاره ماشین در آذربایجان باید گواهینامه بین المللی و پاسپورت داشته باشید. برای درخواست گواهینامه‌ی بین‌المللی باید به نمایندگی‌های کانون اتومبیل رانی ایران در شهر و یا مرکز استان خود مراجعه کنید.

یکی دیگر از خدمات مهاجرتی آذربایجان که ما در مؤسسه ارائه می‌کنیم اجاره خودرو است. در صورتی که مهاجران نیاز به ماشین داشته باشند ویرا تهیه‌ی خودرو را برای مراجعین خود بسیار ساده خواهد کرد. مجموعه‌ی ما بهترین و لوکس‌ترین خودروها را برای شما تهیه می‌کند.

Car rental

جمع بندی

این کشور یکی از مقاصد محبوب دانشجویان برای مهاجرت است. متقاضیان زندگی در آذربایجان برای مهاجرت بهتر است از یک تیم مهاجرتی مشاوره بگیرند تا به بهترین نتیجه برسند. مشاوران تخصصی تیم مهاجرتی ویرا برای مهاجرت تحصیلی به این کشور همراه شما خواهند بود. به علاوه ما در مؤسسه بهترین خدمات مهاجرتی آذربایجان را در اختیار متقاضیان خود خواهیم گذاشت. برای دریافت مشاوره تلفنی رایگان با شماره‌ی ۰۹۱۴۲۹۴۱۳۴۸ تماس بگیرید. کارشناسان مؤسسه به صورت تمام وقت در خدمت شما عزیزان خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
این یک بنر است!

نظرات کاربران

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





مطالب پیشنهادی
با ما در تماس باشید!
آدرس ما:
تهران: نلسون ماندلا (جردن)- کوچه مروارید- پلاک۸- واحد 403
اردبیل: خیابان حافظ – روبروی پارک حافظ – ساختمان امید طبقه دوم
تبریز: بلوار استاد شهریار(چایکنار) – جنب بهزیستی ساختمان۲۲-طبقه اول
مشاهده فهرست

اخذ پذیرش تضمینی از دانشگاه های خصوصی و دولتی ترکیه بدون آزمون